...e esgravata.

domingo, 15 de junho de 2008

em nome do pai, da filha e do espírito santo.
















«The legendary filmmaker Francis Ford Coppola, and his daughter Sofia join the previously featured Michail Gorbachev, Caterine Deneuve and Keith Richards for the latest Louis Vuitton's global core values advertising campaign.

The portrait, which reminds me of the realistic paintings by Isaac Levitan*, was shot by Annie Leibovitz in the countryside outside Buenos Aires, where Francis Ford Coppola is filming his latest movie. The "making of" photos below provide a sneak peek at the photo shoot scene, where Annie Leibovitz worked her magic on transforming an ordinary landscape into a work of art.

"Inside every story, there is a beautiful journey" says tagline[...]». +daqui.
...

[* - remete-me mais para a pintura naturalista da Escola de Barbizon, - e não "Realista" à Courbet - , de paisagem, designadamente a de Charles-François Daubigny; de cenas de género, pré-impressionista e impressionista, atrevo-me a dizê-lo, ou até mesmo para o bucolismo dos retratos de família de tradição inglesa, do que para a obra do pintor referido, mas enfim... são pormenores que, não obstante a evidente irrelevância, me irritam imenso!].































não vos (a)parece que estas imagens têm som e cheiro ... ?

Nenhum comentário:

armário.roupeiro: cabides.

jaz.mim_tu... aqui, deixara de o ser.

à espreita de fa|c|to & gravata.

Seguidores